تذکر سازمان نظام پزشکی رشت به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان 

 

تذکر سازمان نظام پزشکی رشت به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان

 

متاسفانه شاهد هستیم هر چه از اجرای طرح نسخه الکترونیک می گذرد نحوه پرداخت آن سازمان نسبت به تعهدات قبلی فاصله بیشتری می گیرد

همان طور که در وصول حق بیمه ها مصمم هستید و در صورت تاخیر پرداخت حق بیمه ،(حتی یک روز )بیمه گزار را مشمول جریمه می کنید در بخش درمان نیز نسبت به اجرای تعهدات خود نسبت به جامعه پزشکی اهتمام ورزیده و مطالبات جامعه پزشکی را طبق تعهد تسویه نمایید .

مدیریت محترم درمان تامین اجتماعی استان گیلان

 

سلام علیکم

 

پیرو شکایت های متعدد همکاران شاغل در استان مبنی بر عدم پایبندی سازمان تامین اجتماعی در تسویه تعهدات مالی خود به جامعه پزشکی به استحضار می رساند، متعهد شده بودید که در صورت اجرای نسخه الکترونیک توسط مراکز درمانی صورت حساب های ارسالی بدون تاخیر پرداخت گردد. متاسفانه شاهد هستیم هر چه از زمان اجرای این طرح میگذرد نحوه پرداخت آن سازمان نسبت به تعهدات قبلی فاصله بیشتری می‌گیرد که این موضوع ادامه فعالیت مراکز درمانی استان را در شرایط اقتصادی فعلی با مشکلات جدی مواجه کرده تا حدی که در مورد بیمارستان‌ها این تاخیر پرداخت به حدود ۶ ماه رسیده است. لذا شایسته است در این خصوص اهتمام جدی به خرج داده و پیگیر اجرای تعهدات خود باشید (دلایلی از قبیل عدم تخصیص بودجه پرداخت صورتحساب‌ها از مرکز و … هیچ‌گونه توجیهی برای این عدم پایبندی به تعهدات نخواهد بود).

 

همانطور که اداره کل بیمه آن سازمان در وصول حق بیمه ها مصمم بوده و در صورت تاخیر پرداخت حق بیمه (حتی یک روز) بیمه‌گذاران مشمول جریمه می گردند. انتظار این است که بخش درمان تامین اجتماعی نیز در خصوص اجرای تعهدات خود اهتمام ورزیده و مطالبات جامعه پزشکی به صورت ماهیانه (طبق تعهد) تسویه گردد.

 

دكتر انوش برزيگر

مشاور رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور

رئيس سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های استان گیلان

 

#سازمان_نظام_پزشکی_رشت

#تامین_اجتماعی #مطالبات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *