بیانیه شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان گیلان در خصوص موارد مطرح شده در سخنرانی ریاست محترم جمهور درباره زحمات کادر درمان در دوره کرونا

«همانطور که ملت شریف ایران استحضار دارند، استان گیلان به عنوان یکی از اولین استان های درگیر در همه گیری کرونا، بیشترین شهدای سلامت را داشته است. ما هرگز روزهای تلخ و سیاه اسفند ۹۸ را فراموش نخواهیم کرد.
روزهای سختی که کادر درمان ما با کمترین امکانات حفاظتی و درمانی در مقابل خیل عظیم بیماران، در حال مبارزه بودند. روزهایی که اکثر سازمان ها و ارگان های رسمی کشور تعظیل و یا دور کار بودند ولی کادر درمان شریف و زحمتکش استان که بعضا روزها بر بالین بیماران در محل کار خود در بخش خصوصی و دولتی به دور از خانواده، مشغول ارائه خدمت به مردم نیازمند استان بودند و ما این روزگار بهتر را مدیون رشادت ها و فداکاری های کادر درمان می باشیم.
شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جامعه پزشکی، پرستاران و سایر کادر درمان استان و همینطور همه سازمان ها، نیروهای نظامی، انتظامی، جهادی و همچنین بسیج که در آن ایام با کادر درمان همکاری داشته اند، از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان انتظار دارد به نحو مقتضی بابت سوء تفاهمات و جو نامناسب ایجاد شده از کادر درمان استان دلجویی نمایند.»
#شورای_هماهنگی_نظام_پزشکی_های_استان_گیلان #کرونا #کادر_پزشکی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *