گزارش انعقاد تفاهم‌نامه همکاری نظام پزشکي رشت با مديريت شعب بانک تجارت استان گيلان

 

 

 

سازمان نظام پزشکی گیلان استان گيلان و مديريت شعب بانک تجارت استان  گيلان با هدف ارتقاء سطح همکاری های متقابل و افزایش مراودات بانکی و بين سازماني تفاهم نامه همکاری امضا نمودند.

به گزارش سايت نظام پزشکي رشت صبح روز دوشنبه مورخ ۲۷ مرداد ماه در نشستي که در دفتر مدیریت شعب استان برگزار گردید، تفاهم‌نامه همکاری به امضای رياست محترم مدیریت شعب بانک تجارت استان و پروفسور برزیگر ریاست سازمان نظام پزشکی استان رسید.

در این تفاهم نامه ارتقای سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی از طریق افتتاح و تمرکز حساب‌های سازمان در شعبه گلسار و فراهم سازي بسترهای لازم برای ارائه خدمات متنوع بانکی به منظور ارتقاء کمی و کیفی سلامت در بخش خصوصی استان مورد هدف مي‌باشد.

پروفسور برزیگر رياست سازمان نظام پزشکي استان گيلان در این تفاهم‌نامه با قدردانی از مدیریت شعب استان براي فراهم آوردن زمینه‌ي انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین دو سازمان اظهار داشت که بانک تجارت استان در سال های اخیر و در گذشته از محورهای بانکی پیشتاز بوده و کسب موفقیت هاي این بانک در مسیر ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان امری انکار ناپذیر می باشد. ايشان با تاکید به این نکته که خدمات بانک تجارت در بسیاری از زمینه‌ها از جمله حضور در زمینه حمایت از تولید قابل توجه بوده تصریح نمود که بخش سلامت نیز تأثیر اساسی در زندگی مردم مي‌گذارد و نقش بانک تجارت در پشتیبانی از این بخش علی الخصوص در مناطق کمتر برخوردار مهم و اثرگذار خواهد بود.

شايان ذکر است مدیریت شعب استان گیلان در امضای این تفاهم نامه ضمن ابراز خرسندی از این تفاهمنامه با اشاره به دیدگاه سلامت محور مسئولین و مدیران بانک تجارت امکان همکاری با سازمان نظام پزشکی استان را فرصتی مغتنم در زمینه ارائه خدمات به جامعه در بخش سلامت دانست و اظهار امیدواری نمود که بانک تجارت استان بتواند با شناخت صحیح از پتانسیل های موجود در خصوص پشتیبانی و مشارکت در بخش تامین سلامت استان و تجهیزات پزشکی نوآوری فناوری دانش بنیان و همچنین برای سازنده خارج از تفاهم‌نامه با سازمان نظام پزشکی همکاری نمایند.

در ادامه سند اين تفاهم نامه براي مشاهده قابل دانلود است:

دانلود سند قرارداد تفاهم نامه بين بانک تجارت و سازمان نظام پزشکي رشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *