طرح درخواست دبير هيات مديره و نماينده سازمان نظام پزشکي در کميسيون هاي حل اختلاف و تعيين ضرايب مالياتي شهرستان رشت از آقای دکتر فربد رهنمای چیت ساز مدیر کل محترم نظارت سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران

 

جناب آقای دکتر فربد رهنمای چیت ساز

مدیر کل محترم نظارت سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

شاهدیم که این روزها نوک اتهام فرار مالیاتی پزشکان از چپ و راست جاری است. از اعضای کمیسیون تلفیق گرفته تا مصاحبه بلندپایگان مالیاتی و تصویب الزام به نصب POS و سیستم فروشگاهی در محل فعالیت گروه‌های پزشکی و بالاخره اعلام شماره تلفن ۱۵۲۶ برای فراریان که جای تاسف دارد.

در این فضای غبارآلود چاره‌ای جز تهیه دستورالعملی شفاف برای ترغیب همکاران به رعایت مفاد ماده ۹۵ قانون اصلاحی۳۱/۴/۹۴ و آیین‌نامه اجرایی آن نداریم. اما برای تهیه دستورالعمل، علیرغم رویکرد کلی قانون‌گذاران برای حذف روش رسیدگی به صورت علی‌الرأس که روشیاست کاملادلبخواهی، آیین‌نامه تهیه شده توسط سازمان امور مالیاتی به دلیل دارا بودن ابهامات فراوان زمینه رسیدگی به روش سلیقه‌ایعلی‌الرأس را فراهم می آورد.

لذا با توجه به مذاکره صورت گرفته با جنابعالی در جلسه مورخ ۲۷/۱۰/۹۷  کارگروه تخصصی مالیات و عوارض شورای‌عالی، به پیوستیک نسخه از صورتجلسه مورخ ۴/۱۱/۹۷ کارگروه مالیات این سازمان که قسمتی از ابهامات در آن آمده است، تقدیم می‌گردد. خواهشمند است به منظور رفع ابهامات اشاره شده و دستیابی به تهیه و تنظیم دستورالعملی سراسری جهت بهره‌برداری جامعه پزشکی دستور لازم و مقتضی صادر گردد. در این راستا آمادگی هرگونه همکاری را اعلام می نمایم.

 

دکتر پورکاظمی

دبیر هیئت مدیره و نماینده سازمان

رونوشت:

– دفتر ریاست محترم شورای عالی و سرپرست سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران استاد گرامی جناب آقای دکتر ظفرقندی

-دبیر محترم شورای‌عالینظام پزشکی به منظور استحضار ریاست و اعضای کارگروه تخصصی مالیات و عوارض

-ریاست محترم سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت جناب استاد برزیگر

در کمیسیون های حل اختلاف و تعیین ضرایب مالیاتی شهرستان رشت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *