اطلاعيه مهم در خصوص پرداخت به موقع حق بيمه تامين اجتماعي

 

قابل توجه اعضای محترم که ۲۷٪ درصد حق بیمه خود را از طریق امور مالی سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می نمایند.

عضو محترم بيمه شده‌ از طريق سازمان نظام پزشکي شهرستان رشت

باسلام احترام

همانطوري كه استحضار داريد امورمالي سازمان نظام پزشکي شهرستان رشت حق بيمه تامين اجتماعي شما را به نيابت، پس از وصول از شما به سازمان تامين اجتماعي به شکل منظم و ماهانه پرداخت مي‌نمايد و براي انجام اين امر شماره حساب ۷۷۵۲۰۶۵۸ نزدبانك رفاه شعبه شهيد بهشتي افتتاح نموده است.

لذا تا زمانيكه وجه حق بيمه ازطرف اعضاء محترم حداکثر تا پانزدهم هر ماه به حساب فوق الذكر واريز نشود و يانسبت به تحويل چك به امور مالي اقدام به موقع صورت نپذيرد، امورمالي به دليل نداشتن نقدينگي درحساب موردنظر قادربه پرداخت ۲۷ %حق بيمه به تامين اجتماعي نخواهدبود.

و از سويي ديگر فرصت پرداخت هرماه حداكثرتاپايان ماه بعدخواهدبود، لذا درصورت عدم پرداخت حق بيمه حداكثرتا  پانزدهم هرماه به ناچار نام اعضاي مورد نظر از ليست حذف خواهد شد. شايان ذکر است برقراري مجدد سابقه حق بيمه مستلزم پرداخت جريمه و تاخير و صرف وقت و پيگيري از طرف عضو محترم خواهد بود .

لذا خواهشمند است نسبت به واريزحق بيمه درمهلت قانوني يا تحويل چك اقدام لازم مبذول فرمائيد.

بديهي است با توجه به ابلاغ این اطلاعیه از اين پس تماس تلفنی با اعضای محترم گرفته نخواهد شد و در صورت عدم اقدام به موقع از سوي اعضاي محترم بيمه شده، مسئولیتی برای پیگیری پرداخت حق بیمه اعضای محترم به عهده سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *