تخفیف ۵۰ درصدی معوقات اعضای سازمان نظام پزشکی مشروط بر اخذ کارت هوشمند و امضای دیجیتال و پیگیری های مربوطه…

اظهارات دکتر محمد جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی:

تخفیف ۵۰ درصدی معوقات اعضای سازمان نظام پزشکی مشروط بر اخذ کارت هوشمند و امضای دیجیتال

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با اشاره به بند “ک” تبصره ۱۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: در راستای انجام تکلیف قانونی، سازمان نظام پزشکی باید ظرف مدت سه ماه جهت صدور کارت هوشمند و امضای الکترونیک برای اعضای خود اقدام کند.

دکتر محمد جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با اعلام این خبر بیان کرد: بدلیل این که برخی از اعضای سازمان نظام پزشکی (پزشکان تمام وقت دانشگاههای علوم پزشکی ، داروسازان، آزمایشگاهیان و …)پروانه و مجوز فعالیت خود را از این سازمان دریافت نمی کنند؛ گاهاً اطلاعات این اعضا به روز نبوده و بدهی های معوق زیادی دارند.

وی افزود: به منظور تسهیل امور بویژه برای همکاران شاغل در مراکز دولتی که ملزم به رعایت قوانین هستند، پیشنهاد دادیم تا پایان خردادماه ، اعضایی که برای اخذ کارت هوشمند و امضای امن دیجیتال خود اقدام می نمایند ازتخفیف ۵۰ درصدی معوقات خود برخوردار شوند.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ادامه داد: بر این اساس کلیه همکارانی که از طریق سامانه صدورکارت هوشمند و امضای دیجیتال اقدام نمایند، مشمول این تخفیف خواهند شد (تخفیف مشروط بر اخذ کارت هوشمند و امضای دیجیتال) .

جهانگیری در خصوص کلمه تقسیط درج شده در پرتال فردی اعضای سازمان نظام پزشکی گفت: این کلمه فرآیند مالی انجام کار است که اگر همکاران اقدام به اخذ کارت هوشمند و امضای دیجیتال نمایند؛ سیستم این بدهی را حذف می کند.

مهم:

اعضای محترمی که می‌خواهند از این تخفیف در زمان درخواست کارت هوشمند امضای الکترونیک استفاده کنند؛ می‌باست برای تکمیل پرونده
مدارک زیر را به همراه داشته باشند:
۱- عکس رنگی ۳ در ۴ جدید (حتما باید جدید باشد.)
۲- اصل شناسنامه و کارت ملی
۳- فرم تکمیل شده (لطفا از این نشانی دانلود فرمایید.)

شایان ذکر است اعضای محترمی که تاریخ اعتبار کارتشان به اتمام نرسیده است می توانند بدون مراجعه حضوری (از طریق پرتال فردی) اقدام بفرمایند. و مراجعه حضوری به سازمان نظام پزشکی رشت تنها برای اعضای محترمی ضروری است که تاریخ اعتبار کارت شان به اتمام رسیده است و یا نقص پرونده دارند. 

 

توجه:   مشاهده فلوچارت بهره‌مندی از ۵۰ درصد تخفیف کسانی که حق عضویت سال‌های قبل خود را نپرداخته اند



پیگیری رفع اشکال در پرداخت و لحاظ تخفیف ۵۰ درصدی حق عضویت اعضای سازمان نظام پزشکی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *