اطلاعیه شماره ۱۵ واکسیناسیون اعضای محترم سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت

اعضای محترم سازمان نظام پزشکی رشت که در روزهای ۲۱, ۲۲ و ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ دوز اول واکسن کووید-۱۹ (اسپوتنیک وی) را دریافت کرده‌اند، می بایست به ترتیب در تاریخ های ۱۹، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به سالن ۸ دی (واقع در کمربندی شهید بهشتی، ابتدای حمیدیان، جنب سپاه قدس و پارک دانشجو) با همراه داشتن اصل کارت ملی و اصل کارت نظام پزشکی مراجعه فرمایند.

شایان ذکر است برای اعضای محترم پیامک اطلاع رسانی با قید مکان و زمان تزریق دوز دوم واکسن کووید ۱۹ به شرح زیر ارسال شده است:

گروه الف:

عضو محترم سازمان نظام پزشکی رشت که در تاریخ شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ دوز اول واکسن کووید۱۹ (اسپوتنیک وی) را دریافت کرده‌اید، لطفاً در تاریخ یک شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به سالن ۸ دی (واقع در کمربندی شهید بهشتی، ابتدای حمیدیان، جنب سپاه قدس و پارک دانشجو) به همراه کارت ملی و کارت نظام پزشکی مراجعه فرمایید.

گروه ب:

عضو محترم سازمان نظام پزشکی رشت که در تاریخ یک شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ دوز اول واکسن کووید۱۹ (اسپوتنیک وی) را دریافت کرده‌اید، لطفاً در تاریخ دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به سالن ۸ دی (واقع در کمربندی شهید بهشتی، ابتدای حمیدیان، جنب سپاه قدس و پارک دانشجو) به همراه کارت ملی و کارت نظام پزشکی مراجعه فرمایید.

گروه ج:

عضو محترم سازمان نظام پزشکی رشت که در تاریخ دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ دوز اول واکسن کووید۱۹ (اسپوتنیک وی) را دریافت کرده‌اید، لطفاً در تاریخ سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به سالن ۸ دی (واقع در کمربندی شهید بهشتی، ابتدای حمیدیان، جنب سپاه قدس و پارک دانشجو) به همراه کارت ملی و کارت نظام پزشکی مراجعه فرمایید.

توجه فرمایید تزریق واکسن فقط در صورت مراجعه دقیق در زمان تعیین شده و فقط برای اعضای محترمی که پیامک سازمان نظام پزشکی رشت را دریافت کرده اند با همراه داشتن اصل کارت ملی و اصل کارت نظام پزشکی امکان پذیر می باشد. (مهم: به همراه کارت ملی و کارت نظام پزشکی همراه داشتن کارت ملی و کارت نظام پزشکی برای انجام تزریق دوز دوم اجباری است.)

شایان ذکر است واکسن تزریقی دوز دوم همان واکسن تزریقی دوز اول (واکسن کووید-۱۹ اسپوتنیک وی) می باشد.

همچنین آن دسته از اعضای محترم نظام پزشکی رشت که پیامک مراجعه در روز معین برای تزریق دوز دوم واکسن را دریافت نکرده اند اما در یکی از روزهای ۲۱, ۲۲ و ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ دوز اول را تزریق کرده اند می توانند برای پیگیری موضوع با سازمان نظام پزشکی رشت با تلفن ۲۱-۳۳۴۶۱۷۱۷ داخلی ۹ آقای مهندس طیاری تماس حاصل فرمایند.

 

4 thoughts on “اطلاعیه شماره ۱۵ واکسیناسیون اعضای محترم سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت

  • می 8, 2021 در t 1:52 ب.ظ
    Permalink

    با عرض سلام بسیار ممنون از اینکه فقط به پیامک مرکز بهداشت اکتفا ننموده د در سایت هم،تلریخ های واکسن دومیرا اعلام می نمایید. آیا همین روند برای آنهاییکه در ماه اردیبهشت سینو فارم دریافت نموده اند ادامه دارد؟ اگر وقت برای پاسخ به سوآل هر کدام از ما نیس،اشکالی ندارد اما لازم دانستم هم از زجمات جناب مهندس طیاری جهت برنامه ریزی تشکر نموده و هم ،سپاس فراوان خود رابه خانم میر علوی ابراز نمایم که مسئول ارائه فرم و ثبت نام روز ۶ اردیبهشت در سانن شلوغ سپاه قدسبودند و با خوشروئی به سوآلاتی که برای ما در آن روز پیش آمده بود جواب داده و راهنمایی می نمودند.

    پاسخ دادن
    • می 9, 2021 در t 12:20 ق.ظ
      Permalink

      با سلام
      تلاش برای اطلاع رسانی هدفمند و دقیق به اعضای محترم سازمان نظام پزشکی رشت (از طریق پیامک، سایت نظام پزشکی رشت و کانال تلگرام سازمان) در خصوص مکان و زمان دقیق تزریق واکسن (دوز دوم) ادامه خواهد داشت. با سپاس از قدردانی شما عضو محترم سازمان نظام پزشکی رشت.

      پاسخ دادن
  • می 8, 2021 در t 5:01 ب.ظ
    Permalink

    سلام بنده بنا به دلایلی موفق نشدم دز اول رو بزنم. خواستم بدونم میتونم یا راهی هست که بزنم؟

    پاسخ دادن
    • می 9, 2021 در t 12:16 ق.ظ
      Permalink

      با سلام اگر عضو سازمان نظام پزشکی رشت هستید لطفا در ساعات اداری با شماره ۲۱-۳۳۴۶۱۷۱۷ تماس و به مدیریت محترم امور اداری سازمان تقاضای خود را اعلام فرمایید.

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *