نامه رییس شورای هماهنگی ورئیس ستاد کنترل و مقابله با بیماری کووید۱۹ نظام پزشکی های استان گیلان به ریاست کل نظام پزشکی کشور در خصوص واکسیناسیون اعضای محترم نظام پزشکی

استاد ارجمند جناب آقای دکتر ظفرقندی

رئیس کل محترم سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران

با سلام

احتراما ً ضمن عرض تبریک پیشاپیش سال نو، همانگونه که مستحضرید با وجود همه تلاش ها در زمینه پیشگیری و مبارزه با ویروس کووید۱۹ ، شاهد از دست رفتن جان شهروندان و  کادر درمان می باشیم که متاسفانه باخبر شدیم خانم دکتر ناهید رضوانی پاتولوژیست شاغل در شهرستان لنگرود نیز آسمانی شدند که این فقدان را به خانواده محترم ایشان ، جامعه پزشکی،  بخصوص جامعه پزشکی  لنگرود  تسلیت عرض می نماییم.

با عنایت به سوالات و درخواست مکرر اعضای محترم سازمان در خصوص واکسیناسیون کرونا با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و خطر شیوع بیشتر این بیماری، از آنجا که در کنار استفاده از لوازم حفاظتی و بهداشتی یکی از مهمترین و موثرترین روش‌ها در مبارزه با این ویروس، واکسیناسیون گسترده مردم و بخصوص کادر درمان می باشد و از طرف دیگر پزشکان و کادر درمان، به ویژه شاغل در بخش خصوصی (مطب ها و بیمارستان های خصوصی) همواره انتظار و نیاز فوری به واکسیناسیون در شرایط فعلی دارند، خواهشمند است دستور فرمایید در اسرع وقت ضمن انعکاس موضوع به وزارت بهداشت در خصوص نیاز روزافزون استان ها به این مهم، در مورد زمانبندی دقیق اختصاص واکسن به اعضای محترم ، این سازمان را مطلع فرمایند تا بتوانیم به نحو احسن پاسخگوی همکاران عزیز باشیم.

 

دكتر انوش برزیگر

رئیس ستاد کنترل و مقابله با بیماری کووید۱۹ نظام پزشکی های استان گیلان

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان گیلان

 

9 thoughts on “نامه رییس شورای هماهنگی ورئیس ستاد کنترل و مقابله با بیماری کووید۱۹ نظام پزشکی های استان گیلان به ریاست کل نظام پزشکی کشور در خصوص واکسیناسیون اعضای محترم نظام پزشکی

  • مارس 17, 2021 در t 11:30 ق.ظ
    Permalink

    موافق با تزريق واكسن ميباشم

    پاسخ دادن
  • مارس 17, 2021 در t 12:04 ب.ظ
    Permalink

    زودتر تکلیف واکسن رو مشخص کنین. پدر من پزشکه، سالها درس خونده، شب کاری کشیک داشته، خالصانه تو این سالها و مخصوصا یک سال اخیر با این وضع کرونا کار کرده، که الان بازم منتظر بمونیم که شما بترکید بگید کی واکسن میزنین؟!

    پاسخ دادن
    • مارس 17, 2021 در t 1:24 ب.ظ
      Permalink

      سرکار خانم سمیه تیموری گرامی؛ (صرف نظر از بکارگیری فعل نامناسب در پیام شما) نظرتون به سمع و نظر مسوولین نظام پزشکی رشت می رسد.

      پاسخ دادن
  • مارس 17, 2021 در t 12:20 ب.ظ
    Permalink

    واکسیناسیون جامعه پزشکی از نان شب واجب تر است.

    پاسخ دادن
  • مارس 17, 2021 در t 12:42 ب.ظ
    Permalink

    از کرامات شیخ ما این بود که عسل خورد و گفت شیرین بود

    پاسخ دادن
  • مارس 17, 2021 در t 1:18 ب.ظ
    Permalink

    موافقت خود را اعلام ميكنم

    پاسخ دادن
  • مارس 17, 2021 در t 2:34 ب.ظ
    Permalink

    بخش خصوصی شامل داروخانه ها(دکتر داروساز و پرسنل داروخانه) هم می شود که تجمع بیمار در این مکان بسیار بیشتر از مطب خصوصی است.

    پاسخ دادن
  • مارس 24, 2021 در t 1:27 ب.ظ
    Permalink

    ضمن تشکر ازاستاد محترم اقای
    دکتر برزیگر ، در اینحالت فوق العده همگی منتظر پاسخ سریع و صریح مسئولین محترم امر هستیم .

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *