دکتر انوش برزيگر، مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در امور پزشکی کشور و عضو شورای عالی نظام پزشکی؛ توهین و مخدوش نمودن ذهنیت جامعه نسبت به جامعه پزشکی امری مذموم و نکوهیده است .

دکتر انوش برزیگر، مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در امور پزشکی کشور و عضو شورای عالی نظام پزشکی طي نامه‌ي سرگشاده‌اي به  ریاست محترم سازمان صدا و  سیما به موضوع بداخلاقي هاي اخير در صدا و سيما پرداختند:

شرح نامه:

حضور ریاست محترم سازمان صدا و  سیما
با سلام و احترام

▫️اینجانب ضمن تایید نامه استاد گرانقدر جناب آقای دکتر ظفرقندی خطاب به جنابعالی ،یاد اور می شود که گروه‌های پزشکی در تمام قرنها و سرزمینها جزو ارکان اصلی جامعه محسوب شده و همواره مورد احترام و اعتماد مردم بوده و می باشند .

▫️متاسفانه چندی است ،مشاهده می گردد که شماری خودسر با بزرگ نمایی پاره ای از مشکلات و یا وارد کردن انواع تهمت و افترا به جامعه پزشکی قصد مطرح کردن خود در فضای عمومی جامعه و ماهی گرفتن از آب گل آلود را دارند که بی گمان این موضوع مخالف با سیاستهای کلی حاکم بر صدا و سیما و مدیریت توانمند آن می باشد .

▫️آنچه مسلم است اینکه جامعه پزشکی نیز مانند سایر اجزا جامعه از خطا و اشتباه مبری نبوده و نخواهد بود(این اشتباهات کسر کوچکی از خدمات بی شائبه این قشر می باشد ) ،ولی بدیهی است ،می باید اشکالات را بدون هیاهو از طریق مجاری رسمی و قانونی پیگیری و اصلاح نمود نه اینکه با رفتارهای نمایشی و دور از شأن رسانه ملی ،افکار عمومی را متشنج و نسبت به این قشر خودوم بدبین نمود.

▫️در خاتمه از آن مقام محترم درخواست دارد که بر اساس رسالت صدا و سیما ،با دعوت از نمایندگان جامعه پزشکی (سازمان نظام پزشکی )سو تفاهمات مطرح و بر طرف شده و با دل جویی از جامعه پزشکی با عوامل این بی حرمتی ها نیز برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

▫️امید است با در پیش گرفتن روال صحیح علاوه بر پیشگیری از سو تفاهمات موجبات ارتقای علمی و معنوی جامعه نیز فراهم اید.

دکتر انوش برزیگر
مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در امور پزشکی کشور و عضو شورای عالی نظام پزشکی

پنجم اردیبهشت ماه نود و هشت

مشاهده ‌ي تصوير نامه:

دانلود PDF نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *